zde se nacházíte:
Úvod > Kariéra

Account manager s obchodním duchem

Umíš navázat kontakt s klienty a rád si s nimi povídáš? Umíš dobře prodat smysluplnou práci, která je ve světě vidět? Chceš posouvat firmy dopředu tím, že jim dobře poradíš?  Čti dál!

Kde: V naší brněnské kanceláři v Králově Poli
Kdy: Čím dřív nastoupíš, tím budeme raději – ale samozřejmě se dohodneme
Jak: Na plný úvazek

Jsi náš člověk, pokud…

  • Máš organizační schopnosti, dokážeš přemýšlet nad projekty a efektivně je uřídit
  • Z rukávu sypeš zkušenosti z vítězného tažení napříč celým reklamním spektrem
  • Nebojíš se velkých výzev ani náročných klientů
  • Tabulky a rozpočty ti nejsou cizí
  • Umíš zjistit, co klient potřebuje a poradit mu vhodné řešení
  • Máš přehled v online a offline reklamním světě
  • Žiješ obchodem, dobře navazuješ kontakty s lidmi a umíš oslovit nové zákazníky

Hledáme člověka, který mezi nás zapadne a se kterým bude práce jedna radost. Pokud umíš „zasáhnout“ i mimo náplň své práce a nebrat to přitom jako přítěž, ale jako příležitost, budeme rádi.

Když se k nám přidáš,  během pracovních dní budeš:

  • Spolupracovat s kolegy na tvorbě marketingových konceptů.
  • Vytvářet cenové nabídky
  • Poskytovat zákazníkům marketingové poradenství
  • Řídit průběh zakázek mezi našimi zákazníky a ostatními pracovníky agentury
  • Aktivně komunikovat se zákazníky a budovat s nimi přátelský obchodní vztah
  • Oslovovat nové potenciální klienty 

Za dobrou práci ti nabízíme…   

  • příjemné a civilní pracovní prostředí
    Náš úzký tým pohodových kolegů sídlí v útulné, funkcionalistické budově v Králově Poli. V roli firemního DJ se střídáme, aby se nám lépe pracovalo. Pravidelně máme společné snídaně, pauzu na kafe a občas zajdeme na pivo :-)

  • práci na rozmanitých projektech pro české i nadnárodní společnosti
    Brand building pro RegioJet, stylové tiskoviny pro Viadrus, design manuály, návrhy webů, občas dokonce i produktový design, to všechno jsou projekty, se kterými si dokážeme poradit.

  • pružnou pracovní dobu
    Potřebujeme tě mezi námi od 8:30 do 15 hodin, zbytek pracovní doby si můžeš upravit podle své potřeby. Musíš některý den vyzvednout děti z kroužku? Domluvíme se.

  • pevnou mzdu s motivačními odměnami
    O přesné částce se pobavíme hned na 1. setkání.

  • zaměstnanecké benefity
    Firemní angličtina, účast na konferencích a školeních, příspěvek na penzijní pojištění, 2x sick day, náhradní volno, až 5 týdnu dovolené, možnost zapůjčení služebního auta pro soukromé účely, to vše jsou výhody, které můžeš po zkušební době využívat.

Pokud máš rád výzvy, umíš obchodovat, máš organizační schopnosti a chceš odvádět kvalitní práci, která má smysl, přidej se k nám a pomoz nám být nejlepší kreativní firmou v Brně.

Vše důležité se dozvíš u nás na schůzce, ale určitě je na co se těšit. Takže nám napiš něco o sobě na jobs@omegadesign.cz, pošli nám CV a ukázky své práce a my se ti ozveme a domluvíme se spolu na osobním setkání.